تعمیر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

معرفی سایت آنلاین طرح

سایت آنلاین طرح به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه برای طراحان گرافیک، شرکت های تبلیغاتی و اشخاصی که بصورت مستقیم کار تبلیغات برای مجموعه خود انجام می دهند ایجاد شده است. با خرید هر نوع طرح لایه باز و با حداقل دانش استفاده از برنامه فتوشاپ در کمترین زمان ممکن می توانید فایل لایه باز خریداری شده را ویرایش کنید و طرح مورد نظر را به شکل دلخواه خود تبدیل کنید و بصورت نامحدود از آن استفاده نمایید.

 سایت آنلاین طرح

آنلاین طرح جهت سهولت در انتخاب تعداد زیادی طرح لایه باز را در سایت قرار داده تا نظرتمامی سلایق را جلب نماید. لازم بذکر است که تمامی خدمات بصورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد که تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب نموده و با پرداخت مبلغ از طریق درگاه امن سایت آنلاین طرح (به پرداخت ملت) لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال می گردد.

در آنلاین طرح سعی شده تا رنگ بندی و اصول گرافیگ به درستی زیر نظر کارشناسان مجرب آنلاین طرح بررسی گردد تا فایل شما بعد از چاپ کمترین تغییر رنگ موجود را داشته باشد.

طرح های موجود در سایت آنلاین طرح بشرح زیر می باشد:

طرح لایه باز کارت ویزیت برای تمامی مشاغل

طرح لایه باز تراکت  برای کسب و کارهای گوناگون

طرح لایه باز کاتالوگ برای شرکت ها و کارخانجات

طرح لایه باز ست اداری شامل سربرگ ، پاکت نامه ، برگه یادداشت

طرح لایه باز بروشور برای معرفی محصول و یا خدمات

طرح لایه باز بنر برای مناسبت های گوناگون و تبلیغات شهری.

طرح لایه باز پوستر کاملا خلاقانه و حرفه ای

طرح های لایه باز خاص (این طرح ها جز بهترین و خلاقانه ترین طرح های آنلاین طرح می باشد)

 طرح لایه باز

سایر خدمات در آنلاین طرح که بسیار حائز اهمیت می باشد طراحی لوگو اختصاصی بصورت کاملا حرفه ای برای شما می باشد. طراحی لوگو نیز به چند طریق است : لوگو متنی (فارسی یا لاتین) ، لوگو اشکال (اشکال هندسی و گرافیکی) ، لوگو ترکیبی (شامل متن و اشکال) که بنا به سفارش و با توجه به شغل و سلیقه شما برایتان طراحی می شود.

از سایر خدمات آنلاین طرح می توان به آموزش رایگان فتوشاپ به همراه ترفندهای کاربردی در فتوشاپ اشاره کرد که جهت آموزش به علاقه مندان فتوشاپ ارائه شده است.

 طراحی لوگو آنلاین

به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد و جلب رضایت مشتریان دائما طرح های جدیدی در سایت بارگذاری می شود. همچنین طرح های منتخب در اینستاگرام آنلاین طرح بصورت پست گذاشته می شود.

جهت سنجش اعتبار سایت می توانید به اینماد دوستاره آنلاین طرح مراجعه نمایید، لازم بذکر است سایت آنلاین طرح دارای مجوز رسانه های دیجیتال است که شما کابران گرامی می توانید با خیال راحت و امنیت کامل از این سایت خرید نمایید.

www.onlinetarh.com

تعمیر لوازم خانگی...
ما را در سایت تعمیر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی سرویس digiservice724 بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 21:25

طراحی لوگو حرفه ای برای کسب و کار شما

طراحی لوگوی اختصاصی یک نشانه‌ ی گرافیکی است که  به صورت آرم، شکل هندسی و یا حروف انگلیسی یا فارسی و ترکیبی از اینها که بصورت کاملا اختصاصی برای مجموعه شما طراحی می شود، این طراحی لوگوی اختصاصی فقط برای شما بوده و می توانید آن را به ثبت برسانید تا شخص یا مجموعه ی دیگری آنرا کپی و یا از لوگوی اختصاصی شما استفاده ننماید.

طراحی لوگو بصورت تایپ ، لاتین ، تایپو گرافی ، آرم ، نشان ، علامت ، شکل هندسی و یا گرافیکی است، لازم بذکر است طراحي تخصصي لوگو نیاز به رنگبندی مناسب دارد.

 logo

لوگو باید در کمال زیبای و سادگی پیامی را از حرفه شما به مخاطب برساند.

لوگو نباید زیاد شلوغ و نامفهوم باشد که مخاطب سردرگم شود.

در طراحی لوگو رنگ بندی و خلاقیت حرف اول را می زند و بهتر است بسته به نوع کار، گاهی اوقات جلوه هنری نیز داشته باشد.

طراحی لوگو حرفه ای باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب بشیند و حتی مخاطب فکر کند سالهاست شما را می شناسد.

لوگو حرفه ای و خلاقانه یعنی یک لوگوی هنری بی نقص اما پر مفهوم است.

لوگو باید کیفیت لازم را داشته تا در صورت نیاز هم در ابعاد مختلف و هم در چاپ های مختلف خروجی خوبی داشته باشد.

برای طراحی حرفه ای لوگو بدون نقص باید اول از همه تخصص در زمینه برندیگ داشته باشیم همچنین مخاطب شناسی ، درک کامل از شغل و هدف مشتری تان برای طراحی لوگو، خلاق بودن و ایده پردازی در طراحی لوگو، اگر طراح دستی و یا خوشنویس هستید می توانید در راستای پیاده سازی طراحی لوگو ابتدا با قلم شروع کنید و در انتها توسط رایانه طراحی لوگو را کامل کنید.

 

و اما مهم ترین بخش طراحی لوگو گرافیک کامپیوتری می باشد جهت طراحی و یا تکمیل فرایندی که با قلم شروع کرده اید نواقصی دارد که توسط نرم افزار رفع نقش می شود که طراحی لوگو بدون نقص تحویل مشتری شود خوشبختانه تمامی این ایرادات در مجموعه ما توسط کارشناسان برطرف می شود و فایل طراحی لوگو که در اختیار مشتری قرار میگیرد.

طراحی لوگوی اختصاصی را می‌توان به چند دسته تقسیم نمود:

طراحی لوگوی اختصاصی نوشتاری یا متنی که می تواند فارسی و یا لاتین باشد. مثل طراحی لوگوی اختصاصی گوگل

طراحی لوگوی اختصاصی بصورت اشکال که می توان با خلاقیت از اشکال هندسی و گرافیکی استفاده نمود. مثل لوگوی اختصاصی بنز و نایک

طراحی لوگوی اختصاصی ترکیبی که می شود ترکیبی از متن و نوشته و اشکال هندسی و گرافیکی بکار برد. مثل لوگوی اختصاصی همراه اول

ویژگی‌های طراحی لوگوی اختصاصی حرفه ای :

طراحی لوگوی اختصاصی حرفه ای باید دارای این ویژگی‌ها باشد؛

متن : یک طراحی لوگوی اختصاصی عالی و موفق باید نام شرکت را به گونه ای که زیبایی بصری داشته باشد نشان دهد. و همچنین بسته به نوع کار رسمی غیر رسمی هم خوانی داشته باشد برای مثال برای طراحی لوگوی اختصاصی یک مهد کودک باید از نوشته های کودکانه یا اشکالی که به کودکان ربط دارد استفاده شود یا به عبارت بهتر طراحی لوگوی اختصاصی بصورت کودکانه انجام شود. تا مخاطب با دیدن لوگو به سرعت متوجه شود مربوط به چه نوع کسب و کاری است.

لوگوی اختصاصی باید به گونه ای طراحی شود که اگر در طول زمان نیاز به تغییرات داشت در راستای تکامل این قابلیت را داشته باشد که تکامل پیدا کند.

لوگوی اختصاصی  باید به گونه ای باشد که هم بصورت رنگی و هم بصورت تک رنگ یا سیاه سفید بشود از آن استفاده کرد برای مثال تک رنگ  برای مهر و رنگی برای کارت ویزیت

طراحی لوگوی اختصاصی باید دارای کیفیت لازم باشد که بتوان از آن هم در تبلیغات شهری مثل بیلبورد استفاده نمود هم در هدایای تبلیغاتی هم در فضای مجازی سایت و شبکه های اجتماعی.

طراحی لوگوی اختصاصی باید کاملا منحصر بفرد باشد تا بتوان آنرا به ثبت رساند به منظور جلوگیری از سو استفاده احتمالی از برند شما.

logodesign

لوگو انواع مختلفی دارد که ما به بررسی برخی می پردازیم:

طراحی لوگو آنلاین بصورت نماد ( پیکتوگرام ، آیکون ، نشانه )

این سبک لوگو بصورت یه شکل خاص می باشد که مثل کتاب برای فروشگاه کتاب این نوع لوگو در ذهن به سادگی می نشیند و پیام خود را نیز به راحتی انتقال می دهد که مربوط به کتاب یا کتاب فروشی است.

در این نوع لوگو تمرکز بیشتر روی شکل است نه متن یا نوشتار و فونت.

 طراحی لوگو آنلاین نوشتاری ( تایپو گرافی ، متن فارسی، متن لاتین )

همان طور که از اسمش پیداست برپایه نوشتار است که یک فونت مناسب لاتین و یا فارسی را انتخاب نموده و با ایجاد تغییرات بصورت خلاقانه به آن زیبایی بصری می دهند.

 طراحی لوگو آنلاین نماد

برای مثال از نماد حرف ل برای کلمه لوگو استفاده می شود و بازهم برای چشم نواز بودن از خلاقیت استفاده نموده و کمی آنرا تزیین نموده و تغییراتی به آن می دهند منتهی اصلیت کار یعنی همان حرف ل باید به کل طرح غالب باشد. بیشتر در جاهایی کاربرد دارد که نام شرکت طولانی است که به اختصار اول کلمات را استفاده می کنند.

طراحی لوگو آنلاین ترکیبی ( ترکیب نوشتار و نماد گرافیکی )

برخی از شرکت ها بیشتر به این اصل اعتقاد دارند که لوگو باید به صورت هم شکل و هم متن نوشتار باشد که با این گزینه نیازشان تامین خواهد شد. در این مدل نماد گرافیکی و یا شکل هندسی در کنار متن می آید و با یک ترکیب رنگ هوشمندانه می توان یک لوگوی حرفه ای طراحی نمود برای مثال هم میتوان به لوگوی همراه اول اشاره کرد.

حال به بررسی چند موضوع در طراحی تخصصي لوگو می پردازیم :

طراحی تخصصي لوگو می تواند بصورت شکل نوشته و یا ترکیبی باشد.

طراحی تخصصي لوگو حتما باید زیبایی بصری در حین سادگی داشته باشد.

طراحی تخصصي لوگو از لحاظ رنگبندی باید قوی باشد.

طراحی تخصصي لوگو نباید خیلی شلوغ یا پیچیده باشد.

طراحی تخصصي لوگو حتما با سایر رقبا متفاوت باشد.

طراحی تخصصي لوگو بیان گر شغل و حرفه شما در اولین دید باشد.

طراحی تخصصي لوگو با کیفیت باشد تا در انواع سایز چاپی مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی تخصصي لوگو به گونه ای نباشد که مشتری را گیج کند.

طراحی تخصصي لوگو مفهوم خود را در کسری از ثانیه برساند.

طراحی تخصصي لوگو طوری باشد که با یک بار دید در ذهن حک شود.

رنگ بندی یا رنگ شناسی در طراحي تخصصي لوگو بشرح ذیل بررسی شده است:

طراحی تخصصي لوگو سفید رنگ برای آرامش ، پاکی برای مثال ترک اعتیاد

طراحی تخصصي لوگو قرمز برای هیجان و ذوق است برای فست فود و غذا

طراحی تخصصي لوگو صورتی عشق برای لوازم های دخترانه

طراحی تخصصي لوگو ابی اطمینان و صداقت برای بیمه

طراحی تخصصي لوگو زرد شادابی و کنجکاوی برای مواد غذایی

طراحی تخصصي لوگو سبز طبیعت و سلامت برای آموزش

طراحی تخصصي لوگو خاکستری خنثی بوده برای ادارات

در انتها لازم بذکر است در طراحی تخصصي لوگو رنگ لوگو حتی در سفارش دادن مشتری تاثیر گذار می باشد پس دقت ویژه ای به این امر مهم داشته باشید.

جهت سفارش طراحی لوگو با سایت آنلاین طرح مراجعه فرمایید

https://onlinetarh.com/

تعمیر لوازم خانگی...
ما را در سایت تعمیر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی سرویس digiservice724 بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 21:24

آجر نسوز و کاربرد آن

آجر نسوز 
آجر نسوز نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود و همانطور که از اسم آن برمی آید این آجر با مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کورهها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی کاربرد فراوان دارد.

البته از نوع معمولی آن نیز امروزه در نماهای آجر ساختمانها استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده آجر نسوز
مواد پایه آجر های نسوز کانیهای معدنی خیلی خاص و پوکه های معدنی میباشند که نسوز هستند . یعنی مقاومت دمایی بالایی دارند . مواد اولیه تولید آجر نسوز را مواد نسوز مینامند که به مواد معمولا سرامیکی و غیره فلزی گفته میشود که میتوانند در درجه حرارتهای بالا پایدار باشند مواد نسوز باید قابلیت حفظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر را در درجه حرارتهای بالا و شرایط محیط عمل داشته باشند .

استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان
با کاربرد آجر نسوز در نمای ساختمان می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که نمای ساختمان شما برای نسل های آینده و فرزندان شما هم جذاب و همانند روز اول باقی میماند . البته این فقط در یک صورت امکان پذیر است و آن استفاده از آجر های نسوز با فرمولاسیون استاندارد و دارای استاندارد میباشد . متاسفانه سطح بازار از انواع آجر های نما با نام آجر نسوز پر شده است ولی کیفیت لازم را در دراز مدت ندارند و بعد از گذشت چند سال از زمان نصب تغییر رنگ داده یا تغییر شکل میدهند . جلبک میبنند یا شوره میزنند . توصیه میشود در زمان خرید حتما داشتن استانداردهای ثبات رنگ و ضد شوره بودن آجر نسوز را از فروشنده بخواهید . 

کاربرد آجرهای نسوز
مهم ترین ویژگی آجر های نسوز مقاومت بالای آنها در برابر حرارت می باشد و این مسله باعث می شود تا از این متریال به عنوان پوشش درونی کوره های صنعتی استفاده شده و حتی قابل استفاده در شومینه ها هم می باشد. در واقع در فضاهایی که دارای درجه حرارت بالایی هستند، می توان از آجر های نسوز استفاده نمود. توجه داشته باشید که آجر های نسوز با توجه به نوع ماده ای که در ترکیبات آنها به کار رفته است، دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام با توجه به مواد به کار رفته در آنها گستره های مختلفی از حرارت را می توانند تحمل کنند. آنچه تا دهه ۱۹۶۰ برای پوشش کوره ها مورد استفاده قرار می گرفت، کربن و خاک نسوز است، اما در حال حاضر کاربرد آجر های نسوزدر پوشش داخلی کوره ها بسیار گستره می باشد.

انواع آجرهای نسوز
آجرهای نسوز انواع مختلفی دارد، باتوجه به نوع ماده استفاده شده در ترکیبات آنها، گستره‌های مختلی را تحمل می‌کنند. تا دهه 1960 از کربن و خاک نسوز برای پوشش کوره‌ها استفاده می‌شد اما امروزه با ساخت انواع آجرهای نسوز از آنها در پوشش داخلی کوره استفاده می‌شود.

1- آجر سيليسی

2- آجر نسوز ویژه

3- آجر آلومينيومی

4- آجر نسوز قلیایی 

آجر سيليسی 
آجر هایی که از خاک سیلیسی تشکیل شده باشند، آجر های سیلیسی گفته می شود. البته خاک های سیلیسی را در اصطلاح کورتزیت هم می گویند که مواد تشکیل دهنده آنها شامل اکسید سیلیسیوم به مقدار خیلی زیاد و مابقی آنها اکسید کلسیم، اکسید تیتانیوم و اکسید آهن که برای تهیه این ترکیب از کوارتز خالص استفاده می کنند. از این نوع آجر های نسوز برای پوشش درونی کوره های فولاد سازی استفاده می شود. حتی آجر های نسوز سیلیسی در تولید شیشه، سرامیک و همچنین کوره های کک سازی هم کاربرد دارند، دلیل آن هم این است که این نوع آجرها رسانایی گرمایی بالایی در نفوذ ناپذیری مقابل گاز ها دارند.

آجر نسوز ویژه
این آجر ها نوعی از آجر های نسوز هستند که از تهیه شده از فلزات واسطه می باشند و کاربرد های خاصی در صنعت دارند
انواع آجرهای نسوز ویژه عبارتند از :

آجر نسوز اکسید کروم - کوروندوم
مواد تشکیل دهنده این نوع آجر 90 تا 95 درصد اکسید آلومینیوم و 5 تا 10 درصد اکسید کروم است.این آجر در بخش درونی کوره بلند ذوب آهن استفاده می شود.

آجر نسوز زیرکونیوم
این آجر مقاومت گرمایی زیادی دارد به همین دلیل بیشتر کاربرد آن کوره ذوب آهن آلومینیوم و کوره شیشه مذاب است

آجر نسوز اکسید کروم
این آجر دارای 90 تا 95 درصد اکسید کروم می باشد و از آن در کوره های صنعت شیشه سازی استفاده می شود.

 آجر آلومينيومی
عمده ماده تشکیل دهنده این آجرها اکسید آلومینیوم یا آلومین است که با مقاومت حرارتی مناسب تا  ۱۷۵۰ درجه سلسیوس و مقاومت در برابر قلیاها در پوشش داخلی کورههای ذوب فلزان و آهن و شیشه سازیهای بزرگ کاربرد دارد.

آجر نسوز قلیایی 
آجر های قلیایی از اکسید منیزیم و سیلیسیم دی اکسید تشکیل شده اند و در صورتی که بخواهند مقاومت گرمایی این نوع آجر ها را افزایش دهند، مقداری اکسید کروم و اکسید آهن را به این مخلوط اضافه می کنند. کاربرد این نوع آجرها در پوشش درونی کوره های باز فولاد سازی، کوره های دوار سیمان سازی، قسمت بالایی کوره های ذوب شیشه و همچنین تهیه صنایع فلزات غیر آهنی می باشد.

نحوه نصب آجرنما نسوز 
 توجه داشته باشید که برای نصب آجر های نسوز می توانید از چسب استفاده کنید، اما با استفاده از ملات و سیمان هم قابل نصب هستند.  نکته مهم این است که طرح و ترکیب رنگ ها و همچنین ترکیب سنگ و آجر باعث می شود تا کار زیبایی را در نهایت ارائه دهید. توجه داشته باشید که اگر از گران ترین آجر نسوز هم برای نمای ساختمان استفاده کنید، اما در زمان اجرا، طرح و ترکیب مناسبی را در نظر نداشته باشید، بی فایده خواهد بود و تمام هزینه هایی که کردید به هدر خواهد رفت. از این رو توصیه می کنیم که برای نمای ساختمان طرحی مناسب و زیبا را با کمک طراحان در نظر گرفته و اجرا نمایید.

از مزایای آجر نسوز در نمای بیرونی ساختمان هممی شود به موارد زیر اشاره کرد:
1. به علت پخت در دمای زیاد در مقابل فرسایش و سرما وگرما مقاوم می باشد.

3. به علت پخت ، شامل طیفهای رنگی زیبا می باشدکه در پایان کار زیبایی نما صد چندان می شود.

4. سبک بوده ونیاز به اسکوب و نگه دارنده ندارد و در نتیجه هزینه اضافی برای مشتری ندارد.

5.جذب زیادی با ملات وسیمان دارد و هرگز از ساختمان نمی افتد وخطرسقوط مصالح صفراست.

6. هرنوع طرح و الگویی را میتوان با آجر اجرا کرد ومحدودیت اندازه در محل نصب ندارد.

7. در نهایت عایق سرما وگرما بوده و از اتلاف انرژی در همه فصول جلوگیری می کند.

رنگ آجر های نسوز
معروف ترین رنگ های آجر نسوز قرمز و آجر نسوز قهوه ای می باشد، اما فراموش نکنید که تنوع رنگ در آجر های نسوز زیاد بوده و از مشکی گرفته تا سفید می توانند تغییر رنگ داشته باشند. حتی وجود رنگ های زنده و به رنگ طبیعت هم در آجر های نسوز به چشم می خورد که باعث می شود نمایی منحصر به فرد ایجاد شود.

قیمت آجر نسوز

تعمیر لوازم خانگی...
ما را در سایت تعمیر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی سرویس digiservice724 بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 21:23

لینک دوستان

خبرنامه